Transport
Peale Lepingu jõustumist, eeldusel, et klient on nõustunud Müügitingimustega
ning JEVABAGS OÜ arveldusarvele on laekunud 100% kauba maksumusest,
toimetatakse tooted kohale Kliendi poolt tellimuses esitatud aadressil, kui Klient ei ole
valinud võimalust ise kaubale järele tulla.
Kliendil on võimalik valida järgmiste kohaletoimetamise viiside vahel:
- Omniva kulleri vahendusel Eesti Vabariigi piires – 5,50 €, Lätis ja Leedus 9,90
- Omniva Post24 pakiautomaati - 3,30 €
- Omniva Post24 pakiautomaati Lätis ja Leedus – 5,57 €, üle 80 € suuruse ostu puhul tasuta
- SmartPOST OÜ pakiautomaadi vahendusel Eesti piires – 3,30 €
- SmartPOST OÜ pakiautomaadi vahendusel Soome – 12,96 €, üle 150 € suuruse ostu puhul tasuta
- DPD Pickup punkti või automaati 2,28 € Eestis
Tellitud kaup pakitakse 24 tunni jooksul peale ülekande laekumist JEVABAGS OÜ arveldusarvele.
Kaup jõuab kohale vastavalt tellimuse vormistamisel valitud kohaletoimetamise viisile:
• Omniva kulleri ja Post24 vahendusel postitamisele hiljemalt ülejärgneval tööpäeval.
• Smartpost OÜ pakiautomaadi vahendusel postitamisele hiljemalt ülejärgneval
tööpäeval v.a Saaremaa ja Hiiumaa. Saartele jõuavad pakid vastavalt
Smartposti liikumise graafikule hiljemalt nelja tööpäeva jooksul.
Koostöös SmartPOST-iga saab Klient kauba tellida pakiautomaati. Tellimuse
vormistamisel tuleb nimekirjast valida sobiv pakiautomaat kauba kättesaamiseks.
Pakk saabub kuni 3 tööpäeva jooksul peale tellimuse eest tasumist. Paki
saabumisel saadetakse Kliendi mobiilile teade ning isiklik uksekood. Kliendil tuleb
kood sisestada pakiautomaadi arvutisse, seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning
Klient saab kauba kätte. Saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 päeva alates paki
sisestamisest. Kui Klient ei ole pakki 7 päeva jooksul väljastanud, tagastatakse see
JEVABAGS OÜ-le. Kui pakk on tagastatud, tuleb paki kättesaamiseks Kliendil
postikulu uuesti tasuda.
JEVABAGS OÜ vastutab tellitud ja ostetud kauba eest selle transportimise
jooksul, kauba kättesaamise hetkest SmartPost pakiautomaadist või kullerilt läheb
kauba kahjustumise ja/või kadumise risk üle tellijale. Juhul, kui tellija on kauba
kättesaajana märkinud kellegi kolmanda isiku (näiteks kingituse saaja), kinnitab
ta vastava korralduse andmisega, et nimetatud kolmas isik võtab endale kauba
vastuvõtmise kohustuse ja vastutuse selle juhusliku kahjustumise ja/või hävimise riski
eest alates kauba vastuvõtmisest SmartPost pakiautomaadist või kullerilt.
JEVABAGS OÜ ei saa tellimusi tagasi kutsuda pärast kauba väljasaatmist (s.t. juhul, kui
kaup on tellijale välja saadetud, jääb kohaletoimetamiskulu tellija kanda ning kauba
mittesobimise korral kehtib talle vaid tavapärane 14-päevane tagastamisõigus).